مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1396 ساعت 14:202017-06-18پزشكي

تازه ترین اظهار نظر وزارت بهداشت درباره "خمیر مرغ"


مجوز استفاده از خمیر مرغ در فرآورده های سوسیس و کالباس برای شرکت های تولیدکننده ای است که دستگاه جداکننده گوشت مرغ را دارند.

- تازه ترین اظهار نظر وزارت بهداشت درباره "خمیر مرغ" رییس سازمان غذا و دارو گفت: مجوز استفاده از خمیر مرغ در فرآورده های سوسیس و کالباس برای شرکت های تولیدکننده ای است که دستگاه جداکننده گوشت مرغ را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رسول دیناروند درخصوص جزییات استفاده از خمیر مرغ در محصولات سوسیس و کالباس، گفت: توافقی که بین سازمان غذا و دارو، سازمان دامپزشکی و سازمان استاندارد انجام شد، این بود که اجازه داه شود، شرکت های تولید کننده سوسیس و کالباس که خود دارای دستگاه جداکننده مکانیکی گوشت مرغ هستند، از این خط برای جدا کردن گوشت مرغ از قطعات استخوان استفاده کنند، تا گوشت مرغ را برای تولید فرآورده های سوسیس و کالباس خود به کار برند.

رییس سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه با این توافق نامه شرکت ها می توانند تنها به همین روش عمل کنند و گوشت مرغ را خود جدا کرده و در محصولات استفاده کنند، تصریح کرد: شرکت هایی که قبلا خمیر مرغ را تولید و بسته بندی می کردند و به شرکت های تولیدکننده سوسیس و کالباس می فروختند، کماکان با ممنوعیت روبرو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین اظهار نظر وزارت بهداشت درباره "خمیر مرغ"

تازه ترین اظهار نظر وزارت بهداشت درباره "خمیر مرغ"